اصفهان، کاشان، بلوار ملاصدرا، خیابان دانشگاه، پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان، اتاق 120

اصفهان، کاشان، بلوار ملاصدرا، خیابان دانشگاه، پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان، اتاق 120

03155805041

09131633385

03155805041

09131633385

تاریخچه و ارزش ها

درباره ما:

 

شرکت دانش بنیان ماشین سازان البرز پیمان با نام تجاری MSAP، فعالیت خود را در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و فولاد از سال 1398آغازنموده و درحال حاضر با جذب نیروهای متخصص و مجرب در کاشان، شهرک صنعتی فتح المبین، بلوار معاد، خیابان لاله 9 مشغول به فعالیت می باشد.

مجموعه ماشین سازان البرز پیمان طراح و سازنده انواع تجهيزات، ماشين آلات پیشرفته و قطعات صنعتي، به عنوان يك شركت  دانش بنیان و نوآور در زمينه هاي مرتبط با صنایع نفت، گاز، پتروشيمي، فولاد، خودرو، انرژي نوین، صنايع داروئي و غذائي به صورت ‎EPC فعاليت مي نمايد. از جمله تولیدات شرکت شامل انواع مبدل های حرارتی، مخازن تحت فشار، راکتورهای واکنشی و همزن دار، تاورها، مخازن ذخیره، انواع قطعات خاص و سفارش مشتریان از جمله ایمپلرها، اسکرین، استرینر، دریپ رینگ، قطعات کمپرسورها، پمپها، پیستون راد پکینگ، انواع کویل های ساده و مخروطی و انجام خدمات طراحی و ساخت از جمله مهندسی معکوس و نقشه کشی، خمکاری سرد و القایی، ری تیوب نمودن مبدلها  و  … می باشد۔

تاریخچه و ارزش ها
شرکت ماشین سازان البرزپیمان و مشتری ها

این شرکت درسال های اخیر موفق به اخذ پروانه بهره برداری تولید مخازن تحت فشار، مخازن استیل فولادی، مبدل لوله و پوسته و انواع میکسر با همزن پره ای ، پروانه ای و سیاره ای از سازمان صنعت، معادن و تجارت شده و هچنین مجوز واحد فناوری در زمینه تخصصی ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته به عنوان واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان را دریافت نموده است.

 همچنین با تاسیس شرکت و تشکیل دفتر درخارج از کشور به منظور واردات مستقیم مواد اولیه اعم از ورق و لوله های کربن استیل از شرکت دیلینگر آلمان، پوسکو کره جنوبی، بنتلر آلمان، توبوس اسپانیا و تجهیزات کنترلی، ابزار دقیق و شیرآلات صنعتی از اروپا توانسته است سهم عظیمی از بزرگ ترین پروژه های صنعت پتروشیمی و فولاد در کشور را داشته باشد.

شرکت دانش بنیان ماشین سازان البرز پیمان کلیه موارد مطرح شده الزام آور در سایر استانداردهای بین المللی ANSI,ASTM,BS, ASME, NFPA‏ را نیز در طراحی و ساخت محصولات خود لحاظ می کند و استقرار واحد آزمایشگاه، کنترل کیفیت و مهندسی جوش موجب افزایش مرغوبیت و کیفیت بالای محصولات شده و با ارائه خدمات مهندسی، نصب، اجرای پایپینگ و خدمات پس از فروش نیز همواره همراه مشتریان عزیز می باشد.

شرکت ماشین سازان البرز پیمان از سال ۱402 موفق به تولید و ثبت محصول دانش بنیان جدید با عنوان ربات شش درجه آزادی حمل کننده، و جایگذار محصولات در خطوط تولیدی، روی تریلر و انبارها شده و این شرکت عضو پارک علم و فناوری کاشان و دارای واحد تحقیق و توسعه جهت بهره گیری از فناوری های نوین می باشد.

این شرکت به کمک متخصصان بومی و به منظور تحقق طرح های مرتبط با مکانیزم های رباتیک تخلیه و بارگیری محصولات، ربات های حمل و جایگذار در خطوط تولیدی و انبارها، طراحی و ساخت ماشین آلات اتوماتیک، ربات‌ها و مکانیزم‌های پیچیده جهت حمل، جابجایی، جانمایی و بارگیری قطعات، محصولات، بسته‌بندیها و کیسه‌های موجود در خطوط تولید و بارگیری صنایع مختلف را به عنوان توسعه محصول جهت گسترش سبد محصولات شرکت برنامه ریزی و در دست اجرا دارد. سیستم‌های رباتیک طراحی شده در این واحد با دانش فنی کاملا بومی، توانایی رقابت از نظر قیمت و کیفیت با نمونه‌های خارجی را دارا بوده به نحوی که با خودباوری به متخصصان خود پروژه های متعددی با رویکرد بهینه سازی ازاین محصولات در داخل و خارج از کشور طراحی، نصب و به بهره برداری برساند که صرفه جویی ارزی قابل توجهی برای کشور به دنبال داشته و موقعیت رقابتی متمایزی را در ‎صنعت‏ نفت، گاز،پتروشیمی و فولاد ایجاد نماید.

ارزشهای سازمانی:

رشد و اشاعه ارزشهای خاص بومی، تشویق توانائی و خلاقیت فردی، کیفیت و مشتری مداری، پیشرو بودن با تکیه بر نوآوری و ایده پردازی از ارزش‌هایی است که شرکت ماشین سازان البرز پیمان، در ساختار سازمانی خود در نظر گرفته و مدیران ارشد شرکت به آن اعتقاد راسخ دارند.

چشم انداز:

شرکت ماشین سازان البرز پیمان، تبدیل شدن به سازماني پيشتاز در كيفيت، فناوري و توليد اقتصادي با نگرش توسعه پايدار را چشم‌انداز خود قرارداده است.

شرکت ماشین سازان البرز پیمان، مفتخر است که دارای مجموعه ای چابك، جوان، خلاق، پیشرو در طراحی، تولید و بومی سازی تجهیزات پیشرفته صنایع کشور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به رزومه کاری و کاتالوگ های محصولات و آشنایی کاملتر با امکانات و توانمندی های شرکت ماشین سازان البرز پیمان (MSAP)، خواهشمند است به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی ‎WWW. msap.co.ir‏ مراجعه فرمائید۔

رضایت ها و تقدیر ها

فیلتر بانک

برای همکاری با ما تماس بگیرید

فیلتر بانک